Základní myšlenkou francouzského výrobce Lone Rider bylo - jak schovat na noc motocykl, aby nebyl tak na očích a zvýšila se pravděpodobnost, že z něj (nebo celý motocykl) nikdo nic neukradne. Co oči nevidí, po tom netouží a rozhodně je lepší, když motocykl přes noc nestojí volně vedle stanu a je schovaný. Jenže všechny stany této koncepce byly příliš malé na zaparkování velkého endura s kufry (jako BMW R1200GS Adventure) nebo měly jiné kompromisy (odolnost ve větru, rychlost stavby, počet vstupů apod).
Parta francouzských motorkářů proto navrhla a začala vyrábět svůj vlastní stan, který se dá považovat za nejlepší v této kategorii.
Inovovaná verze V2 má řadu drobných vylepšení - jiný systém tvarovaných tyček s vyšší odolností, podlážku do prostoru pro motocykl (zabrání ranní kondenzaci v kopuli stanu při odparu vlhkosti ze země nebo z trávy) apod.
Stan Lone Rider MOTOTENT™ V2
- navržený pro nocování jednoho nebo dva motorkáře s kompletním vybavením a jedním adventure motocyklem s kompletní sadou kufrů. Prakticky ale ve stanu můžou přespat 3 lidi. Máme prakticky vyzkoušeno, že se do "garáže" stanu vejde i dvojice motocyklů a dokonce jsme do stanu po troše manévrování dostali dvojici motocyklů BMW R1200GS Adventure. Každopádně prostor je navržení na jeden velký motocykl s kufry bez kompromisů co se místa týká.
- součástí stanu je oddělená předsíň pro zaparkování a schování motocyklu před očima případných nenechavců nebo pro opravy v extrémním horku nebo deštivém počasí
- součástí stanu je velký prostor pro odložení motorkářského vybavení a předsíňka pro sušení oblečení, vaření nebo relaxaci
- spánek s vědomím, že motorka je schovaná a není na očích pobertů, je mnohem hlubší a kvalitnější. Nikdo z procházejících lidí vůbec nebude tušit, že ve stanu je ukrytý i motocykl
- nejprodávanější evropský stan pro cestování s velkými motocykly
Několik příkladů, proč a kdy se může stan MOTOTENT hodit:
- spaní v místech, kde je dobré, aby nebylo zdálky vidět, že tam spí motorkář (motorka je schovaná)
- spaní v místech, kde není dobré, aby byla motorka vystavená povětrnostním vlivům
- opravy nebo údržba v nepříznivém počasí (horko, déšť, písek, komáři...)
- jsou majitelé motocyklů, kteří ze zásady nechtějí nechávat motocykl přes noc venku a kvůli tomu spí v hotelech nebo penzionech i když by rádi stanovali
- větší výpravy, rallye akce apod, kdy se hodí obrovský prostor "garáže" pro rozpravy nad tratí, organizační záležitosti, zpracování a vyhodnocování výsledků, nahrávání tras do GPS apod.
Výhody stanu MOTOTENT
HMOTNOST: Tunelový design a špičkový materiál nejen dokonale chrání v jakémkoliv počasí ale celková hmotnost včetně doplňků je pouze 5.9kg a z toho kompletně postavený stan 5.4kg. V současné době se jedná o nejlehčí stan s integrovaným baldachýnem pro motocykl na trhu.
RYCHLÁ STAVBA: Stan se staví mimořádně snadno - tyčky mají barevné kódy, takže přesně víte kam co zastrčit i když jste stan rok nestavěli. Stavba ve větru nebo v noci není problém i pro jednoho člověka s minimálním osvětlením do deseti minut.
VÝŠKA: Výška 1.90m v centrální části a obrovské vstupy znamenají komfort na dlouhých cestách. Stan, ve kterém se můžete postavit a nemusíte být shrbení, je obrovské zvýšení pohodlí při cestování. Prostor pro motocykl má délku 2.4m a šířku 1.3m (výška 1.9m) a bezproblémů se do něj vejde i ten největší adventure motocykl s vysokým plexi a všemi kufry.
VELKÝ ÚLOŽNÝ PROSTOR: Velká předsíň a prostor na spaní ocení všichni, kdo cestují se spoustou vybavení. Ve stanu MOTOTENT budete mít dost místa jak na vaše věci, tak na motocykl a jeho kufry. Jakákoliv údržba motocyklu schovaného před spalujícím sluncem nebo deštěm, je mnohem příjemnější. Součástí stanu je separátní prostor na vaření, sušení mokrých věcí (na stropě je háček na zavěšení věcí) nebo posezení s přáteli.
ODOLNOST PROTI VODĚ: Odolnost proti vodě byla základním požadavkem při návrhu stanu. Výrobce použil špičkové vodoodolné zipy a nehořlavý materiál nepropouštějící vodu (sloupec 10 000mm)
VYCHYTÁVKY: Oddělitelný vnitřní stan umožňuje využít MOTOTENT jako obrovskou garáž při zásadnějších opravách motocyklu. Dvě okna umožňují sledovat vývoj počasí bez opuštění stanu. Tři ventilační okna s moskytiérou zajišťují skvělé větrání a minimální kondenzaci vodních par. Čtyři vnitřní síťované kapsy pro odkládání věcí ve stanu. Dva háčky pro zavěšení lampiček. Reflexní šňůry (když bude v noci přijíždět další motorkář, nestrhne vám stan, protože uvidí vypínací šňůry). Celý stan je vyrobený z materiálu, který splňuje standard nehořlavosti CPAI84. Když budete ve stanu vařit nebo letovat, může se stát, že ho propálíte ale stan vám neshoří v několika sekundách jako v případě běžných turistických stanů. Materiál je 100% odolný proti UV záření. V balení je 18 kolíků z leteckého duralu, takže stavba je možná i na měkkém písku.
NAVRŽENO MOTORKÁŘI: Stan je navržen motorkáři pro motorkáře. Nevyrábí ho žádný výrobce potřeb pro turisty, horolezce nebo vodáky. Navrhli a vyrábějí ho motorkáři, kteří nenašli na trhu to, co by jim 100% vyhovovalo a tak si to začali vyrábět sami. Všechny detaily (např. reflexní pásky), systém stavby i rozměry sbaleného stanu jsou navržené pro motocyklové využití.
SPECIFIKACE:
- hmotnost včetně vnitřního stanu, tyček, podlážky, kolíků a obalu: 5.44kg
- rozměry sbaleného stanu: 57 x 19 cm (pomocí kompresního obalu jde ještě o pár cm zmenšit - vyzkoušeno)
- vnější materiál: Ultralight UV resistant RIP-stop, ohnivzdorný (CPAI84) polyester 210T s odolností proti vodě 10 000mm
- podlážky: Ultralight RIP-stop, ohnivzdorný (CPAI84) vodoodolný nylon 190T (výška vodního sloupce 10 000mm)
- vnitřní stan: prodyšný materiál s odolností proti ohni CPAI84
- podlážka: Ultralight RipStop 190T s odolností 10 000mm vodního sloupce
- rozměry vnitřního stanu jsou 220 x 140cm a výška obytné části 170-130cm měřeno od středu stanu k apsidě u obytné části.
- tyčky: letecký dural 7001-T6
- kolíky: letecký dural 7001-T6
- délka tyčky: 52 cm
Něco o výrobci:
Tým Lone Rider čítá pět lidí. Pět motorkářů a cestovatelů, kteří mají za sebou různé cesty - například trip kolem Indie (4500km), okruh Kambodžou nebo 17tis. km dlouhou adventure cestu z Číny do Francie na Yamaze XT250X apod. V týmu jsou čtyři muži a jedna žena - z Francie, Švýcarska a USA. Pracovali v bankách, konzultačních firmách a měli společného koníčka - motocykly. Dali se dohromady a založili tento podnik a děljí to, co je baví a co považují za nejlepší stan pro motorkáře na trhu. Zakladatelé firmy jsou od roku 2015 na cestě kolem světa na motocyklech URAL a řídí chod firmy na dálku. Pochopitelně používají stany LoneRider a značnou měrou se podíleli na vylepšeních verze V2 na základě zkušeností z jejich životní cesty.
Podívejte se na produktová videa!
http://www.youtube.com/watch?v=QLHao4A4qn0
http://www.youtube.com/watch?v=kGiRWIFX39I
http://www.youtube.com/watch?v=rTx7m43R3Aw
Základní myšlenkou francouzského výrobce Lone Rider bylo - jak schovat na noc motocykl, aby nebyl tak na očích a zvýšila se pravděpodobnost, že z něj (nebo celý motocykl) nikdo nic neukradne. Co oči nevidí, po tom netouží a rozhodně je lepší, když motocykl přes noc nestojí volně vedle stanu a je schovaný. Jenže všechny stany této koncepce byly příliš malé na zaparkování velkého endura s kufry (jako BMW R1200GS Adventure) nebo měly jiné kompromisy (odolnost ve větru, rychlost stavby, počet vstupů apod).
Parta francouzských motorkářů proto navrhla a začala vyrábět svůj vlastní stan, který se dá považovat za nejlepší v této kategorii.
Inovovaná verze V2 má řadu drobných vylepšení - jiný systém tvarovaných tyček s vyšší odolností, podlážku do prostoru pro motocykl (zabrání ranní kondenzaci v kopuli stanu při odparu vlhkosti ze země nebo z trávy) apod.
Stan Lone Rider MOTOTENT™ V2
- navržený pro nocování jednoho nebo dva motorkáře s kompletním vybavením a jedním adventure motocyklem s kompletní sadou kufrů. Prakticky ale ve stanu můžou přespat 3 lidi. Máme prakticky vyzkoušeno, že se do "garáže" stanu vejde i dvojice motocyklů a dokonce jsme do stanu po troše manévrování dostali dvojici motocyklů BMW R1200GS Adventure. Každopádně prostor je navržení na jeden velký motocykl s kufry bez kompromisů co se místa týká.
- součástí stanu je oddělená předsíň pro zaparkování a schování motocyklu před očima případných nenechavců nebo pro opravy v extrémním horku nebo deštivém počasí
- součástí stanu je velký prostor pro odložení motorkářského vybavení a předsíňka pro sušení oblečení, vaření nebo relaxaci
- spánek s vědomím, že motorka je schovaná a není na očích pobertů, je mnohem hlubší a kvalitnější. Nikdo z procházejících lidí vůbec nebude tušit, že ve stanu je ukrytý i motocykl
- nejprodávanější evropský stan pro cestování s velkými motocykly
Několik příkladů, proč a kdy se může stan MOTOTENT hodit:
- spaní v místech, kde je dobré, aby nebylo zdálky vidět, že tam spí motorkář (motorka je schovaná)
- spaní v místech, kde není dobré, aby byla motorka vystavená povětrnostním vlivům
- opravy nebo údržba v nepříznivém počasí (horko, déšť, písek, komáři...)
- jsou majitelé motocyklů, kteří ze zásady nechtějí nechávat motocykl přes noc venku a kvůli tomu spí v hotelech nebo penzionech i když by rádi stanovali
- větší výpravy, rallye akce apod, kdy se hodí obrovský prostor "garáže" pro rozpravy nad tratí, organizační záležitosti, zpracování a vyhodnocování výsledků, nahrávání tras do GPS apod.
Výhody stanu MOTOTENT
HMOTNOST: Tunelový design a špičkový materiál nejen dokonale chrání v jakémkoliv počasí ale celková hmotnost včetně doplňků je pouze 5.9kg a z toho kompletně postavený stan 5.4kg. V současné době se jedná o nejlehčí stan s integrovaným baldachýnem pro motocykl na trhu.
RYCHLÁ STAVBA: Stan se staví mimořádně snadno - tyčky mají barevné kódy, takže přesně víte kam co zastrčit i když jste stan rok nestavěli. Stavba ve větru nebo v noci není problém i pro jednoho člověka s minimálním osvětlením do deseti minut.
VÝŠKA: Výška 1.90m v centrální části a obrovské vstupy znamenají komfort na dlouhých cestách. Stan, ve kterém se můžete postavit a nemusíte být shrbení, je obrovské zvýšení pohodlí při cestování. Prostor pro motocykl má délku 2.4m a šířku 1.3m (výška 1.9m) a bezproblémů se do něj vejde i ten největší adventure motocykl s vysokým plexi a všemi kufry.
VELKÝ ÚLOŽNÝ PROSTOR: Velká předsíň a prostor na spaní ocení všichni, kdo cestují se spoustou vybavení. Ve stanu MOTOTENT budete mít dost místa jak na vaše věci, tak na motocykl a jeho kufry. Jakákoliv údržba motocyklu schovaného před spalujícím sluncem nebo deštěm, je mnohem příjemnější. Součástí stanu je separátní prostor na vaření, sušení mokrých věcí (na stropě je háček na zavěšení věcí) nebo posezení s přáteli.
ODOLNOST PROTI VODĚ: Odolnost proti vodě byla základním požadavkem při návrhu stanu. Výrobce použil špičkové vodoodolné zipy a nehořlavý materiál nepropouštějící vodu (sloupec 10 000mm)
VYCHYTÁVKY: Oddělitelný vnitřní stan umožňuje využít MOTOTENT jako obrovskou garáž při zásadnějších opravách motocyklu. Dvě okna umožňují sledovat vývoj počasí bez opuštění stanu. Tři ventilační okna s moskytiérou zajišťují skvělé větrání a minimální kondenzaci vodních par. Čtyři vnitřní síťované kapsy pro odkládání věcí ve stanu. Dva háčky pro zavěšení lampiček. Reflexní šňůry (když bude v noci přijíždět další motorkář, nestrhne vám stan, protože uvidí vypínací šňůry). Celý stan je vyrobený z materiálu, který splňuje standard nehořlavosti CPAI84. Když budete ve stanu vařit nebo letovat, může se stát, že ho propálíte ale stan vám neshoří v několika sekundách jako v případě běžných turistických stanů. Materiál je 100% odolný proti UV záření. V balení je 18 kolíků z leteckého duralu, takže stavba je možná i na měkkém písku.
NAVRŽENO MOTORKÁŘI: Stan je navržen motorkáři pro motorkáře. Nevyrábí ho žádný výrobce potřeb pro turisty, horolezce nebo vodáky. Navrhli a vyrábějí ho motorkáři, kteří nenašli na trhu to, co by jim 100% vyhovovalo a tak si to začali vyrábět sami. Všechny detaily (např. reflexní pásky), systém stavby i rozměry sbaleného stanu jsou navržené pro motocyklové využití.
SPECIFIKACE:
- hmotnost včetně vnitřního stanu, tyček, podlážky, kolíků a obalu: 5.44kg
- rozměry sbaleného stanu: 57 x 19 cm (pomocí kompresního obalu jde ještě o pár cm zmenšit - vyzkoušeno)
- vnější materiál: Ultralight UV resistant RIP-stop, ohnivzdorný (CPAI84) polyester 210T s odolností proti vodě 10 000mm
- podlážky: Ultralight RIP-stop, ohnivzdorný (CPAI84) vodoodolný nylon 190T (výška vodního sloupce 10 000mm)
- vnitřní stan: prodyšný materiál s odolností proti ohni CPAI84
- podlážka: Ultralight RipStop 190T s odolností 10 000mm vodního sloupce
- rozměry vnitřního stanu jsou 220 x 140cm a výška obytné části 170-130cm měřeno od středu stanu k apsidě u obytné části.
- tyčky: letecký dural 7001-T6
- kolíky: letecký dural 7001-T6
- délka tyčky: 52 cm
Něco o výrobci:
Tým Lone Rider čítá pět lidí. Pět motorkářů a cestovatelů, kteří mají za sebou různé cesty - například trip kolem Indie (4500km), okruh Kambodžou nebo 17tis. km dlouhou adventure cestu z Číny do Francie na Yamaze XT250X apod. V týmu jsou čtyři muži a jedna žena - z Francie, Švýcarska a USA. Pracovali v bankách, konzultačních firmách a měli společného koníčka - motocykly. Dali se dohromady a založili tento podnik a děljí to, co je baví a co považují za nejlepší stan pro motorkáře na trhu. Zakladatelé firmy jsou od roku 2015 na cestě kolem světa na motocyklech URAL a řídí chod firmy na dálku. Pochopitelně používají stany LoneRider a značnou měrou se podíleli na vylepšeních verze V2 na základě zkušeností z jejich životní cesty.
Podívejte se na produktová videa!
Obrázek Obrázek (1) Obrázek (2) Obrázek (3) Obrázek (4) Obrázek (7) Obrázek (6) Mototent (11) Obrázek (8) Obrázek (9) Obrázek (10) Obrázek (11) Obrázek (12) Obrázek (13) Obrázek (5) Mototent (16) Mototent (3) Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz