Sedlo Sargent Honda Africa Twin CRF1000, DTX/SE, přední, standartní výška, vyhřívané, černá linka

Sedlo Sargent Honda Africa Twin CRF1000, DTX/SE, přední, standartní výška, vyhřívané, černá linka
ws-675f-cfx-19_big
Doprava zdarma
ws-675f-cfx-19_big
ws-665-height-comparison_big
ws-665f-underside_big
18 989 Kč 15 693 Kč bez DPH
Objednáme u výrobce
Osobně v Modleticích:na dotazPřepravní společností:na dotaz
KódWS-665F-NS-SE-19-HFKVýrobceSARGENT CYCLE
Vyberte variantu
Vyhřívání
nevyhřívanéObjednáme u výrobce
vyhřívanéObjednáme u výrobce
Sedlo Sargent pro dálkové / adventure cestování.

Sedlo pro je navržené pro maximální komfort při dálkovém cestování
Většina modelů se nabízí ve dvou výškách (plus nastavení polohy jako u sériového sedla), snížená verze je přibližně o 2cm nižší.
Potah je tvořen buď materiálem CarbonFX (reliéf skládaného karbonu) nebo více adhezivní Performance Plus (označované také DTX nebo Special Edition - SE).
Verzi Performance Plus tvoř dva různé materiály na aktivní části sedla - sedací část je z jemně vroubkovaného materiálu, který doplňují bočnice z mimořádně adhezivního (nekouzavého) potahu. Zadní část (kolmá) je hladká, stejně jako u verze CarbonFX.

Sedla se dále vyrábí v několika provedeních hrany mezi vodorovnou a svislou částí - tzv. "linka" panelů. Tyto části jsou sešité a šev může být viditelný (hladký spoj dvou panelů) nebo v místě švu může být vsazený hranový proužek kulatého průřezu (piping) v několika barvách. Standardně se do Evropy vozí sedla bez této "linky" nebo s černou nebo stříbrnou. Barevné verze (podle nabídky výrobce v USA) doveze evropský dovozce (v Anglii) na objednávku do 90 dnů.
Platforma je originální výrobek Sargent a výplň tvoří moderní paměťové pěny Atomic SuperCell - které jsou vzdušné a v maximální míře nenasáknou vodu při dešti. Výplň má pochopitelně různou tvrdost v různých místech tak, aby sedlo dokonale podepíralo bederní část páteře, nedocházelo k borcení zad a v maximální míře filtrovalo otřesy přenášené podvozkem k jezdci. Základna (platforma) je výlisek z materiálu PolyTec, který má odlišný tvar pro tento model motocyklu oproti sériovému sedlu. Tvar vychází z výsledků minimálně ročního testování skupinou jezdců různých postav, kteří jezdí různým způsobem (sportovnější, touring, offroad...) a je to kompromis optimální pro všechny.

Výrobce vyrábí dále dvě verze - s vyhříváním (a samostatným 10 stupňovým digitálním regulátorem teploty) pro řidiče a/nebo spolujezdce a bez vyhřívání. Vyhřívání musí zapojovat autoelektrikář se zkušenostmi s konkrétním typem motocyklu, není to "zapoj a jeď" - je nutné korektně zapojit relé, konektory atd. Sedla bez vyhřívání není možné doplnit o vyhřívání dodatečně - výrobce umisťuje vyhřívací panel dovnitř do materiálu výplně a rozebrání sedla a následné přečalounění s vyhřívaním by nebylo ekonomické. Ovládací panel vyhřívání tvoří sloupec LED diod různých barev indikujících úroveň teploty s možností nastavení jasu a případně otočení směru změny intenzity podle polohy ovladače při montáži na konkrétním místě.

SEDLA SARGENT JSOU NAVRŽENÁ A TESTOVANÁ RŮZNÝMI TYPY JEZDCŮ A SPOLUJEZDCŮ V RŮZNÝCH PODMÍNKÁCH A NA RŮZNÝCH CHARAKTERECH CEST TAK, ABY ŠLO KOMFORTNĚ UJET VÍCE NEŽ 1000KM KAŽDÝ DEN!

Sedlo je možné po domluvě bezplatně vyzkoušet na prodejně Touratech na projížďku na vaší motorce (v závislosti na stavu skladu).
PotahDTX
Vyhřívánívyhřívané
VýrobceSARGENT CYCLE

Sedlo Sargent pro dálkové / adventure cestování.

Sedla Sargent dovážíme od evropského dovozce v Anglii. Bohužel po BREXITu musíme do ceny promítat další celní proceduru, protože Anglie již není v EU. S tím souvisí i nutná  změna dopravy.


Sedlo pro je navržené pro maximální komfort při dálkovém cestování
Většina modelů se nabízí ve dvou výškách (plus nastavení polohy jako u sériového sedla), snížená verze je přibližně o 2cm nižší.
Potah je tvořen buď materiálem CarbonFX (reliéf skládaného karbonu) nebo více adhezivní Performance Plus (označované také DTX nebo Special Edition - SE).
Verzi Performance Plus tvoř dva různé materiály na aktivní části sedla - sedací část je z jemně vroubkovaného materiálu, který doplňují bočnice z mimořádně adhezivního (nekouzavého) potahu. Zadní část (kolmá) je hladká, stejně jako u verze CarbonFX.

Sedla se dále vyrábí v několika provedeních hrany mezi vodorovnou a svislou částí - tzv. "linka" panelů. Tyto části jsou sešité a šev může být viditelný (hladký spoj dvou panelů, tzv. Topstitch) nebo v místě švu může být vsazený hranový proužek kulatého průřezu (piping) v několika barvách. Standardně se do Evropy vozí sedla bez této "linky" nebo s černou nebo stříbrnou. Barevné verze (podle nabídky výrobce v USA) doveze evropský dovozce (v Anglii) na objednávku do 90 dnů.
Platforma je originální výrobek Sargent a výplň tvoří moderní paměťové pěny Atomic SuperCell - které jsou vzdušné a v maximální míře nenasáknou vodu při dešti. Výplň má pochopitelně různou tvrdost v různých místech tak, aby sedlo dokonale podepíralo bederní část páteře, nedocházelo k borcení zad a v maximální míře filtrovalo otřesy přenášené podvozkem k jezdci. Základna (platforma) je výlisek z materiálu PolyTec, který má odlišný tvar pro tento model motocyklu oproti sériovému sedlu. Tvar vychází z výsledků minimálně ročního testování skupinou jezdců různých postav, kteří jezdí různým způsobem (sportovnější, touring, offroad...) a je to kompromis optimální pro všechny.

Výrobce vyrábí dále dvě verze - s vyhříváním (a samostatným 10 stupňovým digitálním regulátorem teploty) pro řidiče a/nebo spolujezdce a bez vyhřívání. Vyhřívání musí zapojovat autoelektrikář se zkušenostmi s konkrétním typem motocyklu, není to "zapoj a jeď" - je nutné korektně zapojit relé, konektory atd. Sedla bez vyhřívání není možné doplnit o vyhřívání dodatečně - výrobce umisťuje vyhřívací panel dovnitř do materiálu výplně a rozebrání sedla a následné přečalounění s vyhřívaním by nebylo ekonomické. Ovládací panel vyhřívání tvoří sloupec LED diod různých barev indikujících úroveň teploty s možností nastavení jasu a případně otočení směru změny intenzity podle polohy ovladače při montáži na konkrétním místě.

SEDLA SARGENT JSOU NAVRŽENÁ A TESTOVANÁ RŮZNÝMI TYPY JEZDCŮ A SPOLUJEZDCŮ V RŮZNÝCH PODMÍNKÁCH A NA RŮZNÝCH CHARAKTERECH CEST TAK, ABY ŠLO KOMFORTNĚ UJET VÍCE NEŽ 1000KM KAŽDÝ DEN! 


 

ws-675f-cfx-19_bigws-675f-cfx-19_big
ws-665-height-comparison_bigws-665-height-comparison_big
ws-665f-underside_bigws-665f-underside_big
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvku
Zeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvku
Přidat reakci
PopisDalší informaceObrázkyDiskuzeKe stažení
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies