MOTOZ ARENA HYBRID
- hybridní konstrukce se zesílenými boky
- znatelná úspora hmotnosti
- směs přírodního kaučuku a syntetiky
- lehoučké
- reverzibilní (jdou použít v obou směrech otáčení)
- nejsou určené pro silniční provoz (bez silniční homologace) - NHS
- dostupné i v super měkké verzi GUMMY
Pneumatiky MOTOZ se používají na australském a americkém trhu již od roku 2007. V Evropě je zná jen úzká skupina jezdců a to zejména na ostrá endura. Vývojáři a testovací jezdci Motoz jsou jedni a ti samí lidé - jsou to fandové, pro které je jejich práce i zábavou a milují jízdu v terénu. Chtějí vyrábět lepší pneumatiky (s lepším poměrem silnice/terén) pro nejrůznější podmínky a nejrůznější typy cestování. Vlastní (soukromě vlastněný) výrobní závod mají v Thajsku a výroba běží pod certifikací kvality ISO9001.
Motoz používá kvalitní směsi s vysokým podílem přírodní gumy. Směsi jsou unikátní, výrazně výrobně dražší než u běžně prodávaných pneumatik. Cílem je dosáhnout vysoké životnosti.
Pneumatiky Motoz mají unikátní design vzorku. Již před mnoha lety si Motoz nechal zaregistrovat vzorek Terrapactor®, který stlačuje půdu do šípovitých útvarů a zvyšuje trakci odhozem těchto kousků za pneumatiku. Konstrukce pneumatik je vždy navržena specificky pro konkrétní účel - pro konkrétní typ ježdění. To se týká i pevnosti a počtu vrstev běhounu.
Řada pneumatik Tractinator® má nejvyšší možnou výdrž při super náročném použití (nejnáročnější výpravy) s unikátním zesílením bočních stěn a běhounu pro minimalizaci defektů. Řada Terrapactor® je lehčí a hlavním cílem je maximální trakce pro sportovní použití. Hybridní řada slučuje vlastnosti všech konstrukcí pro maximální univerzálnost
ARENA HYBRID
Pneumatiky určené pro jezdce enduro cross´(super enduro, enduro-x, EX..), kteří hledají optimální pneumatiku s dokonalou trakcí. Motoz vyvinul jako první na světě pneumatiku určenou speciálně pro tuto kategorii a pro jízdu v podobných podmínkách (kombinace MX a trialu apod). Základem byla hybridní konstrukce těla pneumatiky osvědčená na trialové enduro a doplnili jí dezénem, který je rozložením figur podobný osvědčenému Trerrapactoru. Úpravou konstrukce dosáhli snížení hmotnosti a výsledkem je dokonalá pneumatika pro extrémní enduro, super enduro a všechny čistě technické uzavřené tratě a indoor. Arena Hybrid má dezén s kombinací flexibilních zón s rozložením figur, které neuvěřitelně "lepí" a které jezdi pomáhají získat trakci i ve velmi technickém terénu, na umělých překážkách a kamení. Nejlepší trakce se dosáhne když se kolo neprotáčí - na rozdíl od MX pneumatik je lepší nejezdit pod plynem, protože tím se tato výhoda ztrácí a dokonce na tvrdé překážce může dojít ke zničení pneumatiky. Jezdci se s Arena Hybrid musí naučit jezdit ale stojí to za to - získají opravdovou výhodu.
Kód výrobce | TYP TL / TT | HOMOLOGAce | rychlostní INDEX | STANDARDní ráfek (palce) | povolený / doporučený ráfek (palce) | ETRTO celkový průměr (MM +/-) | ETRTO STANDARDní šířka (MM+/-) | Výška vzorku(MM) | typ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
TBA 110/100-18 | TT | NHS | 64 M | 2.15 | - | 677 | 109 | 16 | Zadní |
TBA 110/90-19 | TT | NHS | 62 M | 2.15 | 2.50 | 681 | 109 | 16 | Zadní |
TBA 120/100-18 | TT | NHS | 68 M | 2.15 | 2.50 | 697 | 119 | 16 | Zadní |
TBAG 110/100-18 | TT | NHS | 64 M | 2.15 | - | 677 | 109 | 16 | Zadní |
TBAG 110/90-19 | TT | NHS | 62 M | 2.15 | 2.50 | 681 | 109 | 16 | Zadní |
TBAG 120/100-18 | TT | NHS | 68 M | 2.15 | 2.50 | 697 | 119 | 16 | Zadní |
Směs | Hybridní |
Rychlostní index | 64M |
Rozměr ráfku | 18" |
Určení | Technické tratě, indoor |
Vhodné pro | EX |
Výrobce | MOTOZ |
Homologace | NHS/DOT |
Šířka/výška | 110/100 |
Typ pneumatiky | Dušové |