Sedlo Sargent Seats typ World Sport pro BMW R1200GS/GSA
Přední (řidič) s vyhříváním.
Standardní (REGULAR) výška.
Černě lemovaný okraj (BLACK).
Regulátor pro ovládání vyhřívání je již započítaný v ceně každého sedla
Sedlo má černou linku na lemu, potah je černý z kombinace nových materiálů Duratex s adhezivními bočními zónami.
Přední sedlo umožňuje změnu výšky do čtyř kombinací poloh pomocí dvojice tyček jako u sériového sedla.
Minimální výška se standardním provedením sedla od země u modelu R1200GS je 83.8cm, maximální 86cm. U modelu R1200GSA je rozsah 84.7 - 87cm. V nabídce máme i sedla ve sníženém provedení o cca 2.4cm. Nastavovací tyčky umožňují provoz i se sklonem sedla dopředu nebo dozadu podle přání jezdce.
Sedlo je možné použít pro všechny modelové roky R1200GS (vzduchem chlazený).
Přední a zadní sedla se prodávají samostatně. Je možné kombinovat i vyhřívané a nevyhřívané sedla do kombinace - např. přední vyhřívané a zadní nevyhřívané a naopak. Nedoporučujeme z designových důvodů kombinace černě lemovaného a se stříbrnou linkou a provedení CarbonFX kombinovat s edicí PLUS (Duratex).
Zadní sedlo se vyrábí v jednom provedení výšky, přední ve dvou provedeních.
Sedlo Sargent pro dvouválcové BMW F800GS (a F650GS/F700GS).
Model World Sport - Touring (komfortní) pro dálkové cestování. V nabídce máme také enduro provedení navržené více pro ježdění offroad.
Černé lemování (BLACK)
Bez vyhřívání (je možné dodat sedlo s vyhříváním vpředu, vzadu nebo obojí)
Sedlo pro dvouválce řady F800/650/700GS je navržené pro maximální komfort při dálkovém cestování jak pro jezdce, tak pro spolujezdce. Potah je tvořen tradičními panely CarbonFX (viz detailní foto), platforma je originální výrobek Sargent a výplň tvoří moderní paměťové pěny Atomic SuperCell - které jsou vzdušné a v maximální míře nenasáknou vodu při dešti. Výplň má pochopitelně různou tvrdost v různých místech tak, aby sedlo dokonale podepíralo bederní část páteře, nedocházelo k borcení zad a v maximální míře filtrovalo otřesy přenášené podvozkem k jezdci.
Touringové sedlo má výrazné dvoustupňové tvarování (zvýšení u zad řidiče), které slouží jako podpěra zadní části těla řidiče a také zábrana proti klouzání spolujezdce při brždění. Výška sedla je přibližně stejná jako originální BMW sedlo (nesnížené) ale je tvarově odlišné (širší vzadu) a neporovnatelně komfortnější. Je vyzkoušené i při denní dávce kolem 1500km a řidič se další den necítí rozlámaný nebo nemá dokonce otlaky a odřeniny jako v případě sériového sedla s ostře řezanými hranami.
Základna (platforma) je výlisek z materiálu PolyTec, který má naprosto odlišný tvar od všech dalších sedel včetně originálu BMW pro tento model motocyklu. Veškeré kovové prvky základny jsou z nerezu. Tvar základny umožnil vybavit sedlo schránkou na drobnosti (svítilna, doklady...) a současně upevnit originální balíček s nářadím BMW.
Vlastní potah sedla je perforovaný ve tvaru "karbonových vláken", což je typické pro modelovou řadu World Sport a doplňuje ho hladká struktura s lemováním. Výrobce nabízí řadu různých barev lemování, z praktických důvodů se v Evropě prodává především černá a stříbrná verze, která je univerzální a sedlo je možné prodat nebo přehodit na motocykl bez ohledu na barvu laku, červeně lemované sedlo by se např. na žlutý motocykl moc nehodilo.
V případě zájmu je možné objednat verzi s vyhříváním (a samostatným regulátorem teploty) pro řidiče a/nebo spolujezdce. Jsou tedy k dispozici čtyři verze - nevyhřívaná, vyhřívání řidiče, vyhřívání spolujezdce a vyhřívání jezdce i spolujezdce.
