Bezdrátový vysílač (senzor) tlaku v pneumatice (TPMS nebo TPS) umožňuje snadno kontrolovat tlak v pneumatikách motocyklu během jízdy. Systém umožňuje pracovat až se čtyřmi senzory (např. na dvou motocyklech) v libovolných kombinacích. Není to ale určeno pro použití na automobilech. Každé kolo má svůj senzor.
Senzor se po našroubování na ventilek spáruje s navigací Zumo 390/590. Komunikační protokol je ANT+ a umožňuje předávat informace ze senzoru tlaku v každém kole do příjmače v navigaci. V případě potřeby je informace zobrazována na displeji navigace s hodnotami tlaku měřenými v reálném čase. Systém umožňuje nastavit mezní hodnoty, při kterých bude zobrazováno varování. Kromě prudkého úniku tlaku se dá monitorovat i pozvolné snižování tlaku. Každý, kdo někdy jezdil na silně podhuštěných kolech např. v písku, ví dobře jak je obtížné okamžitě rozpoznat práznou pneumatiku od podhuštěné. Následky bývají obvykle nepříjemné - pád nebo vážné poškození pláště a duše.
Senzor se nasazuje na ventilek (nikoliv do prostoru ráfku), takže se dá použít s oběma typy pneumatik. Baterie je výměnná (životnost asi 18 měsíců). Senzory se vypínají do klidového režimu, když je motocykl bez pohybu. Pro kontrolu tlaku je nutné je probudit pohybem kola.
Maximální (vyzkoušená a spolehlivá) vzdálenost spojení s hlavní jednotkou (GPS) je přibližně 120cm. V některých případech a natočení GPS je možné dosáhnout celkem spolehlivé spojení i na vzdálenost kolem 1.5m ale záleží kus od kusu (GPS i senzor) a spolehlivost prudce klesá se vzdáleností.
Bezdrátový vysílač (senzor) tlaku v pneumatice (TPMS nebo TPS) umožňuje snadno kontrolovat tlak v pneumatikách motocyklu během jízdy. Systém umožňuje pracovat až se čtyřmi senzory (např. na dvou motocyklech) v libovolných kombinacích. Není to ale určeno pro použití na automobilech. Každé kolo má svůj senzor.
Senzor se po našroubování na ventilek spáruje s navigací Zumo 390/590. Komunikační protokol je ANT+ a umožňuje předávat informace ze senzoru tlaku v každém kole do příjmače v navigaci. V případě potřeby je informace zobrazována na displeji navigace s hodnotami tlaku měřenými v reálném čase. Systém umožňuje nastavit mezní hodnoty, při kterých bude zobrazováno varování. Kromě prudkého úniku tlaku se dá monitorovat i pozvolné snižování tlaku. Každý, kdo někdy jezdil na silně podhuštěných kolech např. v písku, ví dobře jak je obtížné okamžitě rozpoznat práznou pneumatiku od podhuštěné. Následky bývají obvykle nepříjemné - pád nebo vážné poškození pláště a duše.
Senzor se nasazuje na ventilek (nikoliv do prostoru ráfku), takže se dá použít s oběma typy pneumatik. Baterie je výměnná (životnost asi 18 měsíců). Senzory se vypínají do klidového režimu, když je motocykl bez pohybu. Pro kontrolu tlaku je nutné je probudit pohybem kola.
Maximální (vyzkoušená a spolehlivá) vzdálenost spojení s hlavní jednotkou (GPS) je přibližně 120cm. V některých případech a natočení GPS je možné dosáhnout celkem spolehlivé spojení i na vzdálenost kolem 1.5m ale záleží kus od kusu (GPS i senzor) a spolehlivost prudce klesá se vzdáleností.