Ventilek pro Garmin ZUMO 390/590/395/595

Bezdrátový vysílač tlaku v pneumatice (TPS) pro Zumo 390 a 590 resp. 395/595
Obrázek (3451)
Doprava zdarma
Obrázek (3451)
Obrázek (3452)
Obrázek (3453)
Obrázek (3454)
Obrázek (3455)
2 690 Kč 2 223 Kč bez DPH
Objednáme u výrobce
Osobně v Modleticích:na dotazPřepravní společností:na dotaz
Kód010-11997-00VýrobceGARMIN
Bezdrátový vysílač (senzor) tlaku v pneumatice (TPMS nebo TPS) umožňuje snadno kontrolovat tlak v pneumatikách motocyklu během jízdy. Systém umožňuje pracovat až se čtyřmi senzory (např. na dvou motocyklech) v libovolných kombinacích. Není to ale určeno pro použití na automobilech. Každé kolo má svůj senzor.

Senzor se po našroubování na ventilek spáruje s navigací Zumo 390/590. Komunikační protokol je ANT+ a umožňuje předávat informace ze senzoru tlaku v každém kole do příjmače v navigaci. V případě potřeby je informace zobrazována na displeji navigace s hodnotami tlaku měřenými v reálném čase. Systém umožňuje nastavit mezní hodnoty, při kterých bude zobrazováno varování. Kromě prudkého úniku tlaku se dá monitorovat i pozvolné snižování tlaku. Každý, kdo někdy jezdil na silně podhuštěných kolech např. v písku, ví dobře jak je obtížné okamžitě rozpoznat práznou pneumatiku od podhuštěné. Následky bývají obvykle nepříjemné - pád nebo vážné poškození pláště a duše.

Senzor se nasazuje na ventilek (nikoliv do prostoru ráfku), takže se dá použít s oběma typy pneumatik. Baterie je výměnná (životnost asi 18 měsíců). Senzory se vypínají do klidového režimu, když je motocykl bez pohybu. Pro kontrolu tlaku je nutné je probudit pohybem kola.

Maximální (vyzkoušená a spolehlivá) vzdálenost spojení s hlavní jednotkou (GPS) je přibližně 120cm. V některých případech a natočení GPS je možné dosáhnout celkem spolehlivé spojení i na vzdálenost kolem 1.5m ale záleží kus od kusu (GPS i senzor) a spolehlivost prudce klesá se vzdáleností.
VýrobceGARMIN
Bezdrátový vysílač (senzor) tlaku v pneumatice (TPMS nebo TPS) umožňuje snadno kontrolovat tlak v pneumatikách motocyklu během jízdy. Systém umožňuje pracovat až se čtyřmi senzory (např. na dvou motocyklech) v libovolných kombinacích. Není to ale určeno pro použití na automobilech. Každé kolo má svůj senzor.

Senzor se po našroubování na ventilek spáruje s navigací Zumo 390/590. Komunikační protokol je ANT+ a umožňuje předávat informace ze senzoru tlaku v každém kole do příjmače v navigaci. V případě potřeby je informace zobrazována na displeji navigace s hodnotami tlaku měřenými v reálném čase. Systém umožňuje nastavit mezní hodnoty, při kterých bude zobrazováno varování. Kromě prudkého úniku tlaku se dá monitorovat i pozvolné snižování tlaku. Každý, kdo někdy jezdil na silně podhuštěných kolech např. v písku, ví dobře jak je obtížné okamžitě rozpoznat práznou pneumatiku od podhuštěné. Následky bývají obvykle nepříjemné - pád nebo vážné poškození pláště a duše.

Senzor se nasazuje na ventilek (nikoliv do prostoru ráfku), takže se dá použít s oběma typy pneumatik. Baterie je výměnná (životnost asi 18 měsíců). Senzory se vypínají do klidového režimu, když je motocykl bez pohybu. Pro kontrolu tlaku je nutné je probudit pohybem kola.

Maximální (vyzkoušená a spolehlivá) vzdálenost spojení s hlavní jednotkou (GPS) je přibližně 120cm. V některých případech a natočení GPS je možné dosáhnout celkem spolehlivé spojení i na vzdálenost kolem 1.5m ale záleží kus od kusu (GPS i senzor) a spolehlivost prudce klesá se vzdáleností.
Obrázek (3451)Obrázek (3451)
Obrázek (3452)Obrázek (3452)
Obrázek (3453)Obrázek (3453)
Obrázek (3454)Obrázek (3454)
Obrázek (3455)Obrázek (3455)
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvku
Zeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvku
Přidat reakci
PopisDalší informaceObrázkyDiskuze
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies