Sedlo Sargent R1200GS LC, přední, SNÍŽENÁ výška, vyhřÍvané., SE DTX

Obrázek (6)
Doprava zdarma
Obrázek (6)
Obrázek
Obrázek (1)
Obrázek (2)
Obrázek (3)
Obrázek (4)
Obrázek (5)
18 975 Kč 15 682 Kč bez DPH
Vyberte variantu
Vyhřívání
ANOSKLADEM - Praha
NEObjednáme u výrobce
SKLADEM - Praha
Osobně v Modleticích:úterý 2.4Přepravní společností:středa 3.4
KódWS-621F-SE-19-HFKVýrobceSARGENT CYCLE
Související výrobky

Hex ezCAN genII správce elektronických příslušenství

Hex ezCAN genII správce elektronických příslušenství
SKLADEM - Praha
4 650 Kč bez DPH5 626 - 6 777 Kč

Sedlo Sargent R1200GS LC, zadní, CarbonFX

Sedlo Sargent R1200GS LC, zadní, CarbonFX
SKLADEM - ověřte dostupnost
8 220 Kč bez DPH9 946 - 15 688 Kč

Vývoj nového sedla pro R1200GS LC (2013) a Adventure (2014) trval americkému výrobci Sargent Cycle dlouhou dobu ale výsledek za to stojí. Nová sedla pro vodou chlazené GS jsou vyvinutá pomocí nejnovějších metod počítačového modelování, s využitím precizních výrobních postupů z nejlepších materiálů. Každé sedlo řady World Sport využívá platformu (základní desku) navrženou a perfektně vyrobenou podle finálního tvaru sedla - nevyužívají se upravené nebo dokonce původní desky originálních sedel BMW. Základní desky jsou lisované z materiálu PolyTec a jsou mnohem lehčí a pevnější.

Nepoužíváme gel!
Ano, sedla Sargent nabízí vysokou míru komfortu a tlumení otřesů bez použití gelu, který způsobuje akumulaci tepla, nepodepírá páteř a zvyšuje hmotnost sedla. Gel je překonaná záležitost již několik let. Sargent používá vlastní materiál Super Atomic Cell - který má ideální poměr tuhosti i poddajnosti, absorbuje vibrace a nabízí maximální komfort pro dlouhé cesty.

Všechna sedla World Sport jsou potažená materiály, které jsou odolné proti vodě (dokonce i slané vodě), jsou UV stabilní (neblednou ani po řadě sezón na prudkém slunci) a jsou ručně sešívané na pěnovou výplň Super Cell s proměnnou denzitou (tuhostí výplně). Jsou prakticky bezúdržbové.

Rozšířený tvar a materiál výplně výrazně zlepšují boční podporu a výrazně pomáhají rozložit tlak na větší plochu.
Technologie zónového tlumení zahrnuje vnitřní středový tunel, který pomáhá odstranit tlak ve střední části sedla a speciální vnitřní vrstvy, které absorbují vibrační špičky.
Design a konstrukce pro dosažení minimální hmotnosti a maximální přesnosti (důležité pro zacvakávání sedel) včetně možnosti nastavení dvou výšek.
Nový tvar základové desky je o 20% širší v zadní části ve srovnání s originálním sedlem a s podporou výplně v kritických místech radikálně zlepšuje komfort zejména na dlouhých cestách.
Vyrábí se standardní i snížené provedení.
Přední sedlo má ze spodní strany schránku s dvířky, kde je prostor na LED svítilnu, která je součástí dodávky sedla. Přední sedlo je pochopitelně vybavené držákem pro BMW Offroad Performance Chip stejně jako sériové sedlo.
Zadní sedlo je také vybavené schránkou s dvířky a možností upevnění svítilny, OEM nářadí apod.
Tato sedla se vyrábí s potahem z materiálu CarbonFX a černými hladkými bočními panely s hladkým švem (bez rantlu) nebo trubičkovým rantlem v černém, modrém, červeném a stříbrném provedení podle výběru zákazníka. Barvy odpovídají barvám BMW.
Přední i zadní sedlo je možné objednat ve vyhřívaném provedení s odděleným ovladačem (vyhřívání není možné doplnit dodatečně - musí se objednat z výroby).
Přední sedlo je kompatibilní s BMW nosičem namísto zadního sedla (77-44-8-523-742) a eventuálně s opěrkou Sargent EM-5.

Výšky:
Standardní BMW sedlo: 85-87cm
Standardní Sargent sedlo: 85-86.8cm
Snížené Sargent sedlo: 82-84cm
Doporučujeme prohlédnout obrázek se znázorněním rozsahů výšek

K dispozici jsou samostatná přední sedla nebo sady přední + zadní sedlo za zvýhodněnou cenu v jednotném barevném provedení boční linky (černá, stříbrná, modrá, červená nebo hladké bez okrajového rantlu).
Zákazník si i u sady může zvolit zda chce nebo nechce vyhřívání předního nebo zadního sedla (nebo obou dvou), barvu linky na kraji sedla (nebo verzi bez rantlu) a provedení předního sedla ve standardní nebo snížené výšce.
Regulátory jsou součástí dodávky vyhřívané varianty ke každému sedlu samostatně. Vyhřívání není možné objednat dodatečně - je součástí sedla z výroby.

Vyrábí a dodávají se dvě verze potahu - CarbonFX (klasika) a Performance Plus (takzvaná speciální edice) s boky z adhezivního materiálu. Sedla klasického typu (CarbonFX) i Performance Plus (SE2) se prodávají jako samostatné výrobky.

Pro snadné zapojení na motocyklech se sběrnicí CanBus bez nutnosti řešit řídící napětí klasického relé doporučujeme použít univerzální elektronické relé EZCan z naší nabídky, které kromě sedel umožní řídít napájení např. dvojice přídavných světel a zadního světla bez nutnosti zásahu do stíávající elektroinstalace.

VýrobceSARGENT CYCLE
Typpřední
VyhříváníANO
Výškasnížené
PotahDTX
Linkačerná linka

 

 

Obrázek (6)Obrázek (6)
ObrázekObrázek
Obrázek (1)Obrázek (1)
Obrázek (2)Obrázek (2)
Obrázek (3)Obrázek (3)
Obrázek (4)Obrázek (4)
Obrázek (5)Obrázek (5)
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvku
Zeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvku
Přidat reakci
PopisPodrobnostiObrázkySouvisející produktyDiskuzeKe stažení
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies