Sedlo Sargent pro F800GS, typ Classic Sport Touring, nevyhřívané

Sedlo Sargent Seats, model pro BMW F800/650GS (twin), provedení World Sport Touring, bez vyhřívání, černé lemování
Sargent F800GS Touring
Sargent F800GS Touring
Sargent F800GS Touring detail spodku
Sargent F800GS pohled zespodu
Sargent F800GS na motorce
Detail materiálu
Sedlo na motorce
KódSARG800s--masterVýrobceSARGENT CYCLE
Vyberte variantu
Sedlo pro je navržené pro maximální komfort při dálkovém cestování
Většina modelů se nabízí ve dvou výškách (plus nastavení polohy jako u sériového sedla), snížená verze je přibližně o 2cm nižší.
Potah je tvořen buď materiálem CarbonFX (reliéf skládaného karbonu) nebo více adhezivní Performance Plus (označované také DTX nebo Special Edition - SE).
Verzi Performance Plus tvoř dva různé materiály na aktivní části sedla - sedací část je z jemně vroubkovaného materiálu, který doplňují bočnice z mimořádně adhezivního (nekouzavého) potahu. Zadní část (kolmá) je hladká, stejně jako u verze CarbonFX.

Sedla se dále vyrábí v několika provedeních hrany mezi vodorovnou a svislou částí - tzv. "linka" panelů. Tyto části jsou sešité a šev může být viditelný (hladký spoj dvou panelů, tzv. Topstitch) nebo v místě švu může být vsazený hranový proužek kulatého průřezu (piping) v několika barvách. Standardně se do Evropy vozí sedla bez této "linky" nebo s černou nebo stříbrnou. Barevné verze (podle nabídky výrobce v USA) doveze evropský dovozce (v Anglii) na objednávku do 90 dnů.
Platforma je originální výrobek Sargent a výplň tvoří moderní paměťové pěny Atomic SuperCell - které jsou vzdušné a v maximální míře nenasáknou vodu při dešti. Výplň má pochopitelně různou tvrdost v různých místech tak, aby sedlo dokonale podepíralo bederní část páteře, nedocházelo k borcení zad a v maximální míře filtrovalo otřesy přenášené podvozkem k jezdci. Základna (platforma) je výlisek z materiálu PolyTec, který má odlišný tvar pro tento model motocyklu oproti sériovému sedlu. Tvar vychází z výsledků minimálně ročního testování skupinou jezdců různých postav, kteří jezdí různým způsobem (sportovnější, touring, offroad...) a je to kompromis optimální pro všechny.

Výrobce vyrábí dále dvě verze - s vyhříváním (a samostatným 10 stupňovým digitálním regulátorem teploty) pro řidiče a/nebo spolujezdce a bez vyhřívání. Vyhřívání musí zapojovat autoelektrikář se zkušenostmi s konkrétním typem motocyklu, není to "zapoj a jeď" - je nutné korektně zapojit relé, konektory atd. Sedla bez vyhřívání není možné doplnit o vyhřívání dodatečně - výrobce umisťuje vyhřívací panel dovnitř do materiálu výplně a rozebrání sedla a následné přečalounění s vyhřívaním by nebylo ekonomické. Ovládací panel vyhřívání tvoří sloupec LED diod různých barev indikujících úroveň teploty s možností nastavení jasu a případně otočení směru změny intenzity podle polohy ovladače při montáži na konkrétním místě.

SEDLA SARGENT JSOU NAVRŽENÁ A TESTOVANÁ RŮZNÝMI TYPY JEZDCŮ A SPOLUJEZDCŮ V RŮZNÝCH PODMÍNKÁCH A NA RŮZNÝCH CHARAKTERECH CEST TAK, ABY ŠLO KOMFORTNĚ UJET VÍCE NEŽ 1000KM KAŽDÝ DEN!

Sedlo je možné po domluvě bezplatně vyzkoušet na prodejně Touratech na projížďku na vaší motorce (v závislosti na stavu skladu).


VýrobceSARGENT CYCLE
Sedlo Sargent pro dvouválcové BMW F800GS (a F650GS/F700GS).
Model World Sport - Touring (komfortní) pro dálkové cestování. V nabídce máme také enduro provedení navržené více pro ježdění offroad.
Černé lemování (BLACK)
Bez vyhřívání (je možné dodat sedlo s vyhříváním vpředu, vzadu nebo obojí)

Sedlo pro dvouválce řady F800/650/700GS je navržené pro maximální komfort při dálkovém cestování jak pro jezdce, tak pro spolujezdce. Potah je tvořen tradičními panely CarbonFX (viz detailní foto), platforma je originální výrobek Sargent a výplň tvoří moderní paměťové pěny Atomic SuperCell - které jsou vzdušné a v maximální míře nenasáknou vodu při dešti. Výplň má pochopitelně různou tvrdost v různých místech tak, aby sedlo dokonale podepíralo bederní část páteře, nedocházelo k borcení zad a v maximální míře filtrovalo otřesy přenášené podvozkem k jezdci.
Touringové sedlo má výrazné dvoustupňové tvarování (zvýšení u zad řidiče), které slouží jako podpěra zadní části těla řidiče a také zábrana proti klouzání spolujezdce při brždění. Výška sedla je přibližně stejná jako originální BMW sedlo (nesnížené) ale je tvarově odlišné (širší vzadu) a neporovnatelně komfortnější. Je vyzkoušené i při denní dávce kolem 1500km a řidič se další den necítí rozlámaný nebo nemá dokonce otlaky a odřeniny jako v případě sériového sedla s ostře řezanými hranami.

Základna (platforma) je výlisek z materiálu PolyTec, který má naprosto odlišný tvar od všech dalších sedel včetně originálu BMW pro tento model motocyklu. Veškeré kovové prvky základny jsou z nerezu. Tvar základny umožnil vybavit sedlo schránkou na drobnosti (svítilna, doklady...) a současně upevnit originální balíček s nářadím BMW.
Vlastní potah sedla je perforovaný ve tvaru "karbonových vláken", což je typické pro modelovou řadu World Sport a doplňuje ho hladká struktura s lemováním. Výrobce nabízí řadu různých barev lemování, z praktických důvodů se v Evropě prodává především černá a stříbrná verze, která je univerzální a sedlo je možné prodat nebo přehodit na motocykl bez ohledu na barvu laku, červeně lemované sedlo by se např. na žlutý motocykl moc nehodilo.

V případě zájmu je možné objednat verzi s vyhříváním (a samostatným regulátorem teploty) pro řidiče a/nebo spolujezdce. Jsou tedy k dispozici čtyři verze - nevyhřívaná, vyhřívání řidiče, vyhřívání spolujezdce a vyhřívání jezdce i spolujezdce.




Sargent F800GS TouringSargent F800GS Touring
Sargent F800GS Touring detail spodkuSargent F800GS Touring detail spodku
Sargent F800GS pohled zespoduSargent F800GS pohled zespodu
Sargent F800GS na motorceSargent F800GS na motorce
Detail materiáluDetail materiálu
Sedlo na motorceSedlo na motorce
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvku
Zeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvku
Přidat reakci
PopisTechnické parametryObrázkyDiskuze