Nerezové kompletní svody výfuku pro Honda Africa Twin CRF1000L ve verzi s manuálním řazením pro závodní/offroad použití. Montáž na DCT verzi jsme neměli možnost vyzkoušet.
Svody jsou bez katalyzátoru, takže je na opravdu adventure výpravách možné použít olovnatý nebo jinak nekvalitní benzín (jiný v řadě zemí ani není dostupný) včetně směsí apod.
Konstrukce je navržená tak, aby bylo možné využití s originál krytem motoru (šusplechem) Honda a všemi typy krytů motoru Touratech (Expedition, Rallye a Rallye Extreme) bez jakýchkoliv úprav. Svody jsou také kompatibilní se všemi ochrannými rámy Touratech. Svod je tvarován tak, aby minimalizoval možnost poškození během pádu motocyklu, je vedený v minimální vzdálenosti od rámu. Svod pochopitelně využívá originál lambda sondu - bez jakýchkoliv úprav. Motor nevyžaduje naprosto žádné modifikace.
Koncovka může být použitá originál Honda, lehčí Remus Okami (ve všech třech verzích) nebo mimořádně lehká racingová RP Tuning bez homologace pro silniční použití. Svody jsou kompatibilní se všemi uvedenými typy bez úprav. Zavěšení je na úchytech se silentbloky, jednotlivé části jsou spojené tradičně pružinami. Montáž je velmi snadná a měl by jí zvládnout každý majitel CRF1000L s využitím běžného vybavení garáže.
Ačkoliv originál svod nemá homologační značky a v ČR se neprovádí u motocyklů kontrola emisí, je pochopitelně nelegální pro silniční použití kdekoliv v EU (stejně jako jakékoliv jiné svody bez katalyzátoru) ale pro dobrodružné cestování do zemí, kde je obtížné sehnat vůbec nějaký benzín (natož bezolovnatý), jiná možnost než nehomologovaná výfuková soustava neexistuje.
Technické údaje:
Materiál: nerez ocel
Hmotnost celého svodu včetně držáků a spojů: 2.4kg (úspora oproti originálu 1.2kg)
Kompatibilita: originál Honda, Remus Okami, RP Tuning koncovky
Nerezové kompletní svody výfuku pro Honda Africa Twin CRF1000L ve verzi s manuálním řazením pro závodní/offroad použití. Montáž na DCT verzi jsme neměli možnost vyzkoušet.
Svody jsou bez katalyzátoru, takže je na opravdu adventure výpravách možné použít olovnatý nebo jinak nekvalitní benzín (jiný v řadě zemí ani není dostupný) včetně směsí apod.
Konstrukce je navržená tak, aby bylo možné využití s originál krytem motoru (šusplechem) Honda a všemi typy krytů motoru Touratech (Expedition, Rallye a Rallye Extreme) bez jakýchkoliv úprav. Svody jsou také kompatibilní se všemi ochrannými rámy Touratech. Svod je tvarován tak, aby minimalizoval možnost poškození během pádu motocyklu, je vedený v minimální vzdálenosti od rámu. Svod pochopitelně využívá originál lambda sondu - bez jakýchkoliv úprav. Motor nevyžaduje naprosto žádné modifikace.
Koncovka může být použitá originál Honda, lehčí Remus Okami (ve všech třech verzích) nebo mimořádně lehká racingová RP Tuning bez homologace pro silniční použití. Svody jsou kompatibilní se všemi uvedenými typy bez úprav. Zavěšení je na úchytech se silentbloky, jednotlivé části jsou spojené tradičně pružinami. Montáž je velmi snadná a měl by jí zvládnout každý majitel CRF1000L s využitím běžného vybavení garáže.
Ačkoliv originál svod nemá homologační značky a v ČR se neprovádí u motocyklů kontrola emisí, je pochopitelně nelegální pro silniční použití kdekoliv v EU (stejně jako jakékoliv jiné svody bez katalyzátoru) ale pro dobrodružné cestování do zemí, kde je obtížné sehnat vůbec nějaký benzín (natož bezolovnatý), jiná možnost než nehomologovaná výfuková soustava neexistuje.
Technické údaje:
Materiál: nerez ocel
Hmotnost celého svodu včetně držáků a spojů: 2.4kg (úspora oproti originálu 1.2kg)
Kompatibilita: originál Honda, Remus Okami, RP Tuning koncovky