RP Tuning - svody bez katalyzátoru Africa Twin CRF1000L, nerez

Racingové (offroad) svody výfuku pro Honda Africa Twin CRF1000L Kompatibilní se všemi kryty motoru a padacími rámy Touratech a Honda
Obrázek
Doprava zdarma
Obrázek
Obrázek (3)
Obrázek (1)
Obrázek (2)
Obrázek (4)
Obrázek (5)
Obrázek (6)
Obrázek (7)
Obrázek (8)
Obrázek (9)
Obrázek (10)
Obrázek (11)
16 383 Kč 13 540 Kč bez DPH
SKLADEM - ověřte dostupnost
Osobně v Modleticích:pozítří (v pracovní dny)Přepravní společností:úterý 13.6
KódRP-svod-AT-neDCTVýrobceRP Tuning
Související výrobky

Koncovka výfuku RP Tuning RALLYE EVO Africa Twin CRF1000L

Koncovka výfuku RP Tuning RALLYE EVO Africa Twin CRF1000L
SKLADEM - ověřte dostupnost
9 463 Kč bez DPH11 450 Kč
Nerezové kompletní svody výfuku pro Honda Africa Twin CRF1000L ve verzi s manuálním řazením pro závodní/offroad použití. Montáž na DCT verzi jsme neměli možnost vyzkoušet.
Svody jsou bez katalyzátoru, takže je na opravdu adventure výpravách možné použít olovnatý nebo jinak nekvalitní benzín (jiný v řadě zemí ani není dostupný) včetně směsí apod.
Konstrukce je navržená tak, aby bylo možné využití s originál krytem motoru (šusplechem) Honda a všemi typy krytů motoru Touratech (Expedition, Rallye a Rallye Extreme) bez jakýchkoliv úprav. Svody jsou také kompatibilní se všemi ochrannými rámy Touratech. Svod je tvarován tak, aby minimalizoval možnost poškození během pádu motocyklu, je vedený v minimální vzdálenosti od rámu. Svod pochopitelně využívá originál lambda sondu - bez jakýchkoliv úprav. Motor nevyžaduje naprosto žádné modifikace.
Koncovka může být použitá originál Honda, lehčí Remus Okami (ve všech třech verzích) nebo mimořádně lehká racingová RP Tuning bez homologace pro silniční použití. Svody jsou kompatibilní se všemi uvedenými typy bez úprav. Zavěšení je na úchytech se silentbloky, jednotlivé části jsou spojené tradičně pružinami. Montáž je velmi snadná a měl by jí zvládnout každý majitel CRF1000L s využitím běžného vybavení garáže.
Ačkoliv originál svod nemá homologační značky a v ČR se neprovádí u motocyklů kontrola emisí, je pochopitelně nelegální pro silniční použití kdekoliv v EU (stejně jako jakékoliv jiné svody bez katalyzátoru) ale pro dobrodružné cestování do zemí, kde je obtížné sehnat vůbec nějaký benzín (natož bezolovnatý), jiná možnost než nehomologovaná výfuková soustava neexistuje.

Technické údaje:

Materiál: nerez ocel
Hmotnost celého svodu včetně držáků a spojů: 2.4kg (úspora oproti originálu 1.2kg)
Kompatibilita: originál Honda, Remus Okami, RP Tuning koncovky


VýrobceRP Tuning
Nerezové kompletní svody výfuku pro Honda Africa Twin CRF1000L ve verzi s manuálním řazením pro závodní/offroad použití. Montáž na DCT verzi jsme neměli možnost vyzkoušet.
Svody jsou bez katalyzátoru, takže je na opravdu adventure výpravách možné použít olovnatý nebo jinak nekvalitní benzín (jiný v řadě zemí ani není dostupný) včetně směsí apod.
Konstrukce je navržená tak, aby bylo možné využití s originál krytem motoru (šusplechem) Honda a všemi typy krytů motoru Touratech (Expedition, Rallye a Rallye Extreme) bez jakýchkoliv úprav. Svody jsou také kompatibilní se všemi ochrannými rámy Touratech. Svod je tvarován tak, aby minimalizoval možnost poškození během pádu motocyklu, je vedený v minimální vzdálenosti od rámu. Svod pochopitelně využívá originál lambda sondu - bez jakýchkoliv úprav. Motor nevyžaduje naprosto žádné modifikace.
Koncovka může být použitá originál Honda, lehčí Remus Okami (ve všech třech verzích) nebo mimořádně lehká racingová RP Tuning bez homologace pro silniční použití. Svody jsou kompatibilní se všemi uvedenými typy bez úprav. Zavěšení je na úchytech se silentbloky, jednotlivé části jsou spojené tradičně pružinami. Montáž je velmi snadná a měl by jí zvládnout každý majitel CRF1000L s využitím běžného vybavení garáže.
Ačkoliv originál svod nemá homologační značky a v ČR se neprovádí u motocyklů kontrola emisí, je pochopitelně nelegální pro silniční použití kdekoliv v EU (stejně jako jakékoliv jiné svody bez katalyzátoru) ale pro dobrodružné cestování do zemí, kde je obtížné sehnat vůbec nějaký benzín (natož bezolovnatý), jiná možnost než nehomologovaná výfuková soustava neexistuje.

Technické údaje:

Materiál: nerez ocel
Hmotnost celého svodu včetně držáků a spojů: 2.4kg (úspora oproti originálu 1.2kg)
Kompatibilita: originál Honda, Remus Okami, RP Tuning koncovky


ObrázekObrázek
Obrázek (3)Obrázek (3)
Obrázek (1)Obrázek (1)
Obrázek (2)Obrázek (2)
Obrázek (4)Obrázek (4)
Obrázek (5)Obrázek (5)
Obrázek (6)Obrázek (6)
Obrázek (7)Obrázek (7)
Obrázek (8)Obrázek (8)
Obrázek (9)Obrázek (9)
Obrázek (10)Obrázek (10)
Obrázek (11)Obrázek (11)
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvku
Zeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvku
Přidat reakci
PopisDalší informaceObrázkySouvisející produktyDiskuze
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies