MOTOZ XTREME HYBRID
- konstrukce jako trialové pneu ale se zesílenými boky pro jízdu s minimálním tlakem
- konkávní uspořádání figur se systémem LOCK pro zesílení trakce
- vysoké figury pro grip odpovídající trialovým pneumatikám
- výroba pouze z přírodního kaučuku
- DOT a ECE homologace na standardní verzi
- zadní pneumatika použitelná v obou směrech
- ultra měkká verze BFM Gummy pro ty, kdo potřebují ještě lepší grip
Pneumatiky MOTOZ se používají na australském a americkém trhu již od roku 2007. V Evropě je zná jen úzká skupina jezdců a to zejména na ostrá endura. Vývojáři a testovací jezdci Motoz jsou jedni a ti samí lidé - jsou to fandové, pro které je jejich práce i zábavou a milují jízdu v terénu. Chtějí vyrábět lepší pneumatiky (s lepším poměrem silnice/terén) pro nejrůznější podmínky a nejrůznější typy cestování. Vlastní (soukromě vlastněný) výrobní závod mají v Thajsku a výroba běží pod certifikací kvality ISO9001.
Motoz používá kvalitní směsi s vysokým podílem přírodní gumy. Směsi jsou unikátní, výrazně výrobně dražší než u běžně prodávaných pneumatik. Cílem je dosáhnout vysoké životnosti.
Pneumatiky Motoz mají unikátní design vzorku. Již před mnoha lety si Motoz nechal zaregistrovat vzorek Terrapactor®, který stlačuje půdu do šípovitých útvarů a zvyšuje trakci odhozem těchto kousků za pneumatiku. Konstrukce pneumatik je vždy navržena specificky pro konkrétní účel - pro konkrétní typ ježdění. To se týká i pevnosti a počtu vrstev běhounu.
Řada pneumatik Tractinator® má nejvyšší možnou výdrž při super náročném použití (nejnáročnější výpravy) s unikátním zesílením bočních stěn a běhounu pro minimalizaci defektů.
Řada Terrapactor® je lehčí a hlavním cílem je maximální trakce pro sportovní použití.
Hybridní řada slučuje vlastnosti všech konstrukcí pro maximální univerzálnost
TYP: hybridní (trial+enduro) měkké
POUŽITÍ: 5% silnice a cesty, 95% offroad
PODMÍNKY: extrémní horské počasí, extrémní horské traily - nejtěžší podmínky
Pneumatiky řady Motoz XTreme jsou podobné jako řada Mountain Hybrid ale s ještě agresivnějším rozložením figur pro ty nejhorší podmínky. Symetrická orientace dezénu určená pro maximální záběr v měkkých bahnitých a prudkých výjezdech. Trakční charakteristiky trilové pneumatiky s rozměry a chováním běžné enduro pneumatiky při jízdě v zatáčkách a na cestách.
Xtreme Hybrid se ve výjezdech chová jako speciální trailová pneumatika ale je mnohem lepší v bahně, písku a v technickém enduro terénu
Kód | TYP TL / TT | HOMOLOGAce | rychlostní INDEX | STANDARDní ráfek (palce) | povolený / doporučený ráfek (palce) | ETRTO průměr (MM +/-) | ETRTO šířka (MM+/-) | výška vzorku(MM) | typ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
TBX 110/100-18 | TT | DOT ECER75 | 64 M | 2.15 | 2.50 | 677 | 109 | 16 | Zadní |
TBX 110/90-19 | TT | DOT ECER75 | 62 M | 2.15 | 2.50 | 681 | 109 | 16 | Zadní |
TBX 120/100-18 | TT | DOT ECER75 | 68 M | 2.15 | 2.50 | 697 | 119 | 16 | Zadní |
TBX 80/100-21 | TT | DOT ECER75 | 51 R | 1.60 | 1.85 | 693 | 80 | 12.5 | Přední |
TBXG 110/100-18 | TT | DOT | 64 M | 2.15 | 2.50 | 677 | 109 | 16 | Rear |
TBXG 110/90-19 | TT | DOT | 62 M | 2.15 | 2.50 | 681 | 109 | 16 | Rear |
TBXG 120/100-18 | TT | DOT | 68 M | 2.15 | 2.50 | 697 | 119 | 16 | Rear |
Směs | Standardní |
Rychlostní index | 68M |
Rozměr ráfku | 18" |
Vhodné pro | Enduro / sport |
Výrobce | MOTOZ |
Homologace | ECER75/DOT |
Šířka/výška | 120/100 |
Typ pneumatiky | Dušové |