Kolo od Woody's Wheel Works pro 1200 GS LC
Legenda mezi americkými vyplétači motocyklových (nejen) kol Woody Witte přišel před lety s konstrukcí, která zvyšuje pevnost kola - výplet nazvaný SuperLace. Výplet je konstruován tak, že každý paprsek svírá úhel téměř 90 stupňů mezi ráfkem a středem. Díky tomu je energie nárazu rovnoměrně přenášena výpletem z ráfku na střed. Vzhledem k tomu, že tato metoda vyžaduje vrtání otvorů v ráfku v jiném směru. se Woody rozhodl použít rovnou i silnější paprsky (5mm Heavy Duty) a odpovídající niple. Proces Supersizing umožňuje roznést zatížení na větší ploše ráfku.
Typ: Dakar
HUB:
Woody's Superlite Hub, černá barva (volitelně modrá, červená nebo stříbrná za stejnou cenu - jiné barvy za příplatek a s delší dodací dobou)
RÁFEK:
Exel Signature Series zlatá barva (volitelně černý nebo stříbrný)
Pro offroad doporučujeme ráfky 2.50 nebo 2.75" pro pneumatiky 130-140mm, ráfek 3.50 je vhodný pro pneumatiky 140-150mm a eventuálně ráfek 4.25" je vhodný pro pneumatiky 170mm.
NIPLE:
Nerezové niple nejvyšší kvality a životnosti.
VÝPLET:
Dakar kolo s výpletem SuperLacing používá tlusté dráty Heavy Duty a odpovídající niple v geometriii, která zvyšuje pevnost kola.
Doprava a poplatky za celní řízení jsou kalkulovány pro sadu kol (2ks). V případě objednání jednoho kola bude účtována doprava a administrativní poplatky podle skutečných nákladů.
O Woody Wheel Works:
Woodyho kola Superlite a Superlace nemají na současném trhu obdobu. Woody Witte pracoval 40 letech v oblasti motorkrosových závodních kol a vyvinul vlastní koncept Superlacing - nejpevnější a současně nejlehčí heavy duty vyplétané kolo na trhu.
Všechna kola v naší nabídce jsou vypétaná na ráfky Excel řady Signature, používají lehoučké třískově obráběné středy a špičkové nerezové dráty a niple vyráběné v USA. Přední kola jsou průměrně o 2.3kg lehčí a zadní dokonce až o 7kg lehčí než originál BMW.
Reference zákazníka - Simon a Lisa Thomas, 11 let na cestě kolem světa
https://2ridetheworld.com/bike/21-inch-front-wheel-conversion-i-whoody-s-wheel-works
Simon Thomas: "Jsem velmi opatrný, pokud jde o upgradování mé motorky nebo modifikace základních součástí stroje. Chci vědět, jestli mi taková výměna pomůže výrazně zlepšit jízdní vlastnosti. Pokud je odpověď na otázku ano, tak bych byl blázen, kdybych takovou možnost nezvážil pořídit. A tohle je prostě jedno z nejlepších vylepšení, které můžete s vaším GS udělat, pokud jezdíte offroad. A já bych dokonce řekl, že to je naprosto zásadně důležitá změna. Jestli bych výměnu kola doporučil - ABSOLUTNĚ ANO!"
https://www.youtube.com/watch?v=oDru2gdXWHc
Kolo od Woody's Wheel Works pro 1200 GS LC
Legenda mezi americkými vyplétači motocyklových (nejen) kol Woody Witte přišel před lety s konstrukcí, která zvyšuje pevnost kola - výplet nazvaný SuperLace. Výplet je konstruován tak, že každý paprsek svírá úhel téměř 90 stupňů mezi ráfkem a středem. Díky tomu je energie nárazu rovnoměrně přenášena výpletem z ráfku na střed. Vzhledem k tomu, že tato metoda vyžaduje vrtání otvorů v ráfku v jiném směru. se Woody rozhodl použít rovnou i silnější paprsky (5mm Heavy Duty) a odpovídající niple. Proces Supersizing umožňuje roznést zatížení na větší ploše ráfku.
Typ: Dakar
HUB:
Woody's Superlite Hub, černá barva (volitelně modrá, červená nebo stříbrná za stejnou cenu - jiné barvy za příplatek a s delší dodací dobou)
RÁFEK:
Exel Signature Series zlatá barva (volitelně černý nebo stříbrný)
Pro offroad doporučujeme ráfky 2.50 nebo 2.75" pro pneumatiky 130-140mm, ráfek 3.50 je vhodný pro pneumatiky 140-150mm a eventuálně ráfek 4.25" je vhodný pro pneumatiky 170mm.
NIPLE:
Nerezové niple nejvyšší kvality a životnosti.
VÝPLET:
Dakar kolo s výpletem SuperLacing používá tlusté dráty Heavy Duty a odpovídající niple v geometriii, která zvyšuje pevnost kola.
Doprava a poplatky za celní řízení jsou kalkulovány pro sadu kol (2ks). V případě objednání jednoho kola bude účtována doprava a administrativní poplatky podle skutečných nákladů.
O Woody Wheel Works:
Woodyho kola Superlite a Superlace nemají na současném trhu obdobu. Woody Witte pracoval 40 letech v oblasti motorkrosových závodních kol a vyvinul vlastní koncept Superlacing - nejpevnější a současně nejlehčí heavy duty vyplétané kolo na trhu.
Všechna kola v naší nabídce jsou vypétaná na ráfky Excel řady Signature, používají lehoučké třískově obráběné středy a špičkové nerezové dráty a niple vyráběné v USA. Přední kola jsou průměrně o 2.3kg lehčí a zadní dokonce až o 7kg lehčí než originál BMW.
Reference zákazníka - Simon a Lisa Thomas, 11 let na cestě kolem světa
https://2ridetheworld.com/bike/21-inch-front-wheel-conversion-i-whoody-s-wheel-works
SimonThomas: "Jsem velmi opatrný, pokud jde o upgradování mé motorky nebo modifikace základních součástí stroje. Chci vědět, jestli mi taková výměna pomůže výrazně zlepšit jízdní vlastnosti. Pokud je odpověď na otázku ano, tak bych byl blázen, kdybych takovou možnost nezvážil pořídit. A tohle je prostě jedno z nejlepších vylepšení, které můžete s vaším GS udělat, pokud jezdíte offroad. A já bych dokonce řekl, že to je naprosto zásadně důležitá změna. Jestli bych výměnu kola doporučil - ABSOLUTNĚ ANO!"